20110819

CHINAAAAA!!!
näe...ger upp engelska biten...behöver nog träna min svenska ändå så jag inte glömmer den ^^ 
så nu blir bloggen svensk igen, sorrysorry...
men aah...
CHINAAAAAAA!!!!
nej okej riktigt så är det inte.
har sovit ca 2 timmar så supertaggad är jag inte riktigt än, kommer nog imorn.
men resan har gått smärtfritt och vi är som nöjda allt som allt
trots att flyget var 2 timmar försenat ;)
men sånt går ju som inte göra något åt.
alla har som varit trevliga och sara fick skicka iväg sitt bagage trots att det vägde lite för mkt ;)

nu sitter vi alltså i Beijing och jag pratar med mina kinesvänner och saknar ihjäl mig efter kunming
nog för att jag inte behöver vänta så länge eftersom vi boardar om ca en kvart ;D
sen blir det tre timmars flyg igen, sen framme!
och upphämtning på flygplatsen, känns skönt!

efter det blir det en lång dusch, middag på favvostället och sen en tur till walmart för lite nödvöndigheter!
längtaaaah

ps...sara har tydligen verkligen saknat kineser...det säger hon var tredje minut eller så...hon pratar mkt när hon reser...men det går ju att sluta lyssna ibland också ;D om man ler och nickar är hon som nöjd ^^

ha det fint allihop, puss!


mitt liv typ....indelat i tre små väskor....känns...fjuttigt...



väldigt artistig bild alltså!!! inch...men vi fick iaf gratisfika för flyget blev försenat ^^ score...och sailor moon!



med denna bild avslutar jag detta blogginlägg!
skriver nog mer imorn då jag sitter i min nya lägenhet!!!!iih...aah...jo...hmm...hoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0