20110827


hejsan!
känner att hur jag än gör så blir min blogg fylld av text bara så här har ni en riktigt bildbloggsinlägg!
vi for ut igår och firade...vet itne riktigt vad vi firade men vi hade kul med vänner och här får ni lite suddiga bilder från igår alltså! :D

BILDER FRÅN MIXCLUBBBBB


Nana and fern

nana och kille jag inte minns namnet och lite av jack

Fern

Gabriel och Sara

Nana


vet inte hur man vänder bilder på mac så här har ni en sne bild på mig och nana

BILDER FRÅN THE MASK


Jack fern och nana

Fern och nana

Jack och fern

Sara och jack

Shadow och Sara

randomdude, ser inte vem tjejen är och Shadow


BILDER FRÅN SUNNYBARRRRRR!!!
(favvostället)


världens finaste tjej!! hon heter nått i stil med "shaoshao" men det är som svårt att veta exakt vad hon heter om man inte får se det skrivet typ, men nått sånt iaf, love her!!!



再见!!!




Kommentarer
Postat av: mamma Maria

Alltid lika kul med bilder!

2011-08-27 @ 06:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0