Dec. 5, 2011

här kommer ett blogg inlägg tillägnat lilla mamma!
för er som inte vet, eller bryr sig, så pratar jag med mamma varje lördag,
men i lördags bestämde sig mig och sara för att fara på en liten roadtrip.
den blev inte riktigt som planerat men kul var det ^^

vi har en vän som äger en bar, för några dagar sen frågade han om jag och sara och Nelson (vår kompis) ville följa till en stad breve kunming. det var nämligen så att han vän skulle öppna en bar och om vi följde och sjöng och spelade lite å gjorde lite pr för baren så fick vi åka dit gratis, bo på hotell gratis och få gratis mat. vi skulle fara 3 på lödag dag och det skulle ta 2 timmar att köra dit sen skulle vi åka 3 dagen efter och vara hemma kring middag.

nu blev det inte riktigt så :P Nelson var sen som tusan så vi for kring....5 istället. vi kom fram halv 9 (tog tydligen över 3 timmar att köra) hungriga som bara den, kom fram till baren och fick äta helt ortoligt galet god mat!!! sen massa gratis drinkar och massa uppträdanden på scen plus massa bilder med kineser som tror att vi typ är kändisar eller nått och kring 2 på natten for vi till hotellet och sov ^^

dagen efter for vi och åt lunch på baren igen, lika god mat denna dag ska ni se! sen for vi till ett tivoli och sjöng och spelade och gjorde reklam för baren, sen for vi till nått annat torg och gjorde samma sak igen. efter det for vi och åt hotpot och sen tillbaka till baren för att spela igen...som ni kanske insett så var klockan långt efter 3.... klockan 11 satt vi alltså i bilen och var inte hemma förän 2 på morgonen....

men ja allt som allt var det rätt så kul :)

anledningen till att det här inlägget är tillägnat mamma är för att jag inte kommer kunna prata med dig nästa lördg heller:] har nämligen blivit bjuden på en gratisresa till lijang :]  så far på fredag och kommer hem söndag tror jag. så skriv en tid du har tid att prata i veckan så ska jag försöka fixa så jag kan vara online då!






Kommentarer
Postat av: mamma Maria

Jag väntade och väntade... lite orolig som vanligt då du är ute på turné. Jag återkommer med en tid på fredag antagligen, för då slutar jag tidigare. Vad är det med trummorna på bilden?

Kramar mamma

2011-12-05 @ 18:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0