20111120

God morgon allihop,
fast för er är det väl godnatt antar jag,
menmen.

så veckan gick väl ungefär som vanligt, for till carrefour med Tamms, hängde med massa svenskar lite här och där, sen på onsdag blev det filmkväll (nog för att typ 70 procent av alla som skulle komma bangade men det blev kul ändå :))

sen Tordag morgon var jag tvungen upp jättetidigt för en buss väntade på campus 7.30 för att ta oss till Chenggong.
vi visste som inte så mkt mer än att det var någon öppningscermoni som vi skulle titta på. så vi satte oss i bussen, åkte i 1 och en halv timme, väl där gick vi till stadiumet, vi fick flaggor och sen ställde dom upp oss på led sen fick vi gå i paraden, sen stå mitt på planen under något tal vi inte förstod så mkt av....sen fick vi vänta ett bra tag, sen ta bussen tillbaka...så värd dag var det ;P

och idag är vi alltså lediga! wiho! så vi ska gå och leta efter en värmefläkt eller element till vardagsrummet, det som är billigast typ ^^ och sen ska vi och gymma ( ÄNTLIGEN hittade vi en vän som visste vars det låg och kan ta med oss!) sen ska vi göra oss fina för att vi ska äta middag med en kinesisk kompis till oss ^^

nu ska jag se criminal minds, pusshej!

bilder från chengong....eller hur man stavar det




Kommentarer
Postat av: mamma Maria

En trevlig liten utflykt:) Så nu är det hårt studerande som gäller! Må så gott och hoppas att "värmesolen" ger tillräcklig värme till er.

Kram mamma

2011-11-20 @ 09:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0