20111124

Goddagens!

är verkligen grymm på att inte blogga.
men det är som svårt att komma på det när jag inte gör något speciellt underhållande...
ex...igår såg ut såhär:
vaknade 7.15, gjorde mig i ordning och var i skolan till 10.
kom hem och gjorde alla läxa till 12. gick och åt
skrev av alla saker jag itne kunde i mitt gamla anteckningsblock till mitt nya,
skrev alla tecken jag itne kan i första boken typ 20 gr....vilket är ca 80 tecken...
sen klockan 6 for vi till gymmet, var där tills halv 8.
gick och åt....sen for jag hem och chillade....för jag orkade inte skiva mer tecken.

och det är väl ungefär hur min dag sett ut sen i måndags.... så så kul liv har jag ;)
det är något riktigt fel för jag längtar faktiskt efter att få fara och gymma.
det är typ det roligaste som händer på veckodagarna.

men idag är det torsdag så ska gymma 2 timmar för nu kommer fredag och lördag och då vill jag inte gymma
sen får vi se hur jag gör på söndag.

nu ska jag t skolan iaf! vi hörs, puss!

(btw....i kina kostar det alltså 600 för ett årsgym kort på ett bra gym och då får man gå på alla kurser de har...vilket är väldigt många. ....och det står VIP på mitt kort så känner mig cool ;D)
pusshej!

Kommentarer
Postat av: mamma Maria

Tänk att du nu har hamnat i träningsträsket! Inga kost tillskott bara vanlig mat, eller hur?! Tänk att ha ett VIP kort på gymmet, det du Simon!:)

Vi hörs på lördag.

Kramar

2011-11-24 @ 19:02:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0