20111114


sara färgade sina ögonbryn

vi var och klubbade med härliga folk från skolan


vi åt en massa på den här resturangen


det var halloween och jag var vampyr

och tammy var sjuksköterska


och vi fick tomtebloss

och sara fixade sitt hår

och jag var på pandora med massa älskade människor

sara och GJ dansade på scen

puss

det har börjat bli kallt i KM

vi tog klassfoton

som nu hänger på en tavla utanför klassrummet

om nån inte har gjort läxan har den några alternativ
1.sjung eller dansa framför klassen
2. en kinesisk version av sex laxsar
3.köp glass till alla som gjort läxan

gillar när dom väljer det sista alternvativet



robin fyllde år så fick bli riktig svensk hemmafest

party

sen gick vi och åt kött hos killen som kommer ihåg mitt namn! gullpojken

sen for vi på KTV igår , men tammy blev kall och blev en larv under allas sjalar


nu ska jag och äta!
ta hand om er, puss!

Kommentarer
Postat av: Olof

Du ser ut att ha det bra, roligt med lite bilder. Vi hörs.

Kram Pappa

2011-11-14 @ 21:54:55
Postat av: mamma Maria

Kul med bilder! Hoppas att du inte fryser nu när vintern har kommit till er. Vi hörs i helgen!

Kram mamma

2011-11-17 @ 15:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0