20111018

Goddagens!
nu var det grymt länge sen jag bloggade, ber så hemskt mkt om usräkt för detta!
bara en liten instickare, om Cim Gustavsson, eller någon som känner henne läser dett får den gärna ge mig lite baby updates för nu börjar det verkligen närma sig och jag vet ingenting vilket ogillas starkt!

okej tillbaka till kina då, inte så mkt händer egentligen, efter Chengdu så stannade vi i kunming och umgicks en massa med våra vänner på resten av lovet, efter det blev det återigen skola och tyvärr så hade jag typ glömt all min kinesiska under lovet så är massor av plugg.

det är nämligen så att mittterminsprovet är nästa vecka, kul va, och det är 20% av slutbetyget eller nått så är inte super taggad...måste plugga stenhårt och vet ändå inte hur bra det kommer gå....

men förutom en hel del plugg så umgås vi mest med västerlänningar nuförtiden faktiskt, en tjej som heter Kirstine från danmark och så en hög med svenska pojkar brukar ta upp mkt av vår fritid.är sjukt trevligt faktiskt, även om dom klagar på vår dialekt hela tiden(!!!!!) men näe vi trivs som bra med dom :)

vad har vi mer gjort....mjaa...det är nog typ det...vi funderar på att kanske fara till Dali på fredag och se ett svenskt band spela men frågan är hur smart det är eftersom vi har prov på måndag....tjaa, vi får se hur vi gör! 

jaa nu får ni lite bilder iaf, njut!


KIRSTINE!

sara utan smink

bilder från kirstines inflyttningsfest

tammmmmmyyyy (min bästis i klasssen typ)





vi gjorde mackor ^^


hade en grymm kväll, men alla hade inte lika kul, den här killen ex, han hade nog inte så kul, iaf inte när han vaknade


sen blev vi bjuda på taccomiddag hos svenskpojkarna, och hade en chillkväll och vet inte riktigt vilka bilder som hör till vilken dag, men här har ni en drös bilder iaf











sådärja, där har ni lite bilder på min vardag :)

jag och sara var förresten ute och gick i denna höststad och gick en tur genom Greenlake, typ såhär såg det ut:




så nu är det nog inget mer att säga, önska mig lycka till för på måndag har jag speaking prov,
tisdag listening prov och på onsdag har jag den skriftliga delen! sen har jag faktiskt ledigt torsdag...men skola igen på fredag, helt idiotiskt, menmen kina är inte så logiskt all gånger!

nu ska jag ta och plugga lite mer, vi hörs!
pusshej

Kommentarer
Postat av: mamma Maria

Jag tycker att ni far till Dali någon annan helg och fokuserar på proven! Vackra bilder på Green Lake. Vi hörs snart! Kramar

2011-10-19 @ 16:32:42
Postat av: Grabb3

Jag hoppas att du lever babe?:) Har inte hört något och här skriver du aldrig längre heller!:/ Dock inte varit inne på skype eftersom att Johan har fått en webbkamera av sin morsa så han har både den och micken vid hans dator:P (och ja min dator är sämst så den har inget) Ska flytta till helgen till nya läggan, sen på måndag ska jag försöka logga in på hans dator så vi kan snacka en massa om du har tid! :D Saknar dig. Puzz!

2011-10-25 @ 17:53:16
URL: http://lilltjoosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0