20110920

Hade nyss min första privatlektion ^^
hon sa att jag bara hade problem med 9 initialer och 2 toner, resten kunde jag ^^ så det kändes bra att få höra.
så hjälpte hon mig lite med läxan vilket var snällt av henne.


hon är som fin, och jag gillar henne verkligen, men hon är verkligen en tonåring...hon pratar alltid med oss om det är något problem, men liksom vi har ju inte att göra med hennes lön? och känns ju dåligt om hon tar upp sånt med oss...och hon pratar med mig om hennes andra studenter osv (och jag känner dom så det känns som..konstigt)
men jaa, vi har pratat med sinoteket så dom ska fixa det. 
jag menar hon är snäll och så men ibland vill man bara

fast sånt gör ju inte jag


utöver det har det inte hänt så mycket. vi for ut på fredagen och firade en tjej som fyllde år ( inte för att vi kände henne men hon är vår kompis kompis så vi tänkte att, varför inte?) hon är iaf jättegullig så vi hade väldigt trevligt.och sen på lördagen var vi och dansade med en tjej från min klass, Tammy heter hon, från equador, super vacker och super trevlig och hon kom hit själv så hon har inga vänner, vilket resulterar i att hon hänger mkt med mig, men jag klagar absolut inte, det är skönt att kunna prata tjejsnack med någon som inte är Sara ibland :P

och sen har vi varit hemma...har haft jättemycket plugg i veckan...vilket är bra antar jag...men rätt så jobbigt...och sen tittat vi helt sjukt mycket på Criminal minds, och jag tänker alltid på dig Amanda när vi gör det! för det är som din och Helens serie :P men det är verkligen sjukt bra!

har tyvärr inga bilder åt er....ber om ursäkt, lovar att bli bättre...eller lovar att försöka iallafall :]
men imorn kommer Derek hit så då kommer vi säkert ta kort!
Derek är en av mina närmaste kompisar tror jag nog, han är kines och en av de finaste människorna jag någonsin träffat. och han har varit i sin hemstad jättelänge men IMORN, imorn kommer han hit!:D



nu ska jag fortsätta göra läxa och ni är nog less att läsa hursomhelst ^^
ta hand om er, puss!

PS....min proxy har slutat fungera såååå kan inte längre logga in på Facebook
...detta är ett problem jag är besluten att fixa.
vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Amdy

CRIMINAL MINDS. jag såg just klart säsong 6. världens bästa serie eller vadååååå



och jag är avis för att ni får träffa derek =((((((

2011-09-20 @ 20:43:37
Postat av: mamma Maria

Tacka vet jag CSI! Criminal Minds blev lite väl äcklig för min smak mot slutet, men smaken är ju ... som alla vet! Kul med lite knasiga bilder. Ta hand om er!

Kramar

2011-09-21 @ 18:46:08
Postat av: Grabbe

Hej gumman! Låter som att du har det bra där borta, utom läraren som pratar för mycket då ofc:)

Undrar varför Amdy frågade efter min adress? Och vill även påpeka att jag bara bor på den adressen till sista helgen i oktober :) Men lovar att ge dig den nya adressen sen,, när jag vet vad den är:/ Puss!

2011-09-22 @ 11:26:59
URL: http://lilltjoosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0