20110930

sorry för dålig uppdatering, har typ glömmt bort bloggen ^^

men ja ni har inte missat mkt, vi har gått i skolan 8.30-12.00 varje dag, sen går vi och äter, sen kommer vi hem och gör all läxa (helt seriöst minnst 2 timmar läxa per dag...MINNST!) sen finns det två alternativ på hur kvällarna ser ut. antingen far vi och äter och kommer sen hem och gör mer läxa och ser film, eller så far vi och äter och sen far vi till Sunnybar och chillar där tills ...oftast lite för sent, och sen får man vara trött på skolan dagen efter...men sånt kan man leva med ibland ^^

jag haar dessutom massa bilder men kan inte lägga upp dom för jag kan inte packa upp filerna för jag har inte Winrar längre tydligen -_- så ni får vänta ett tag till! sorry

som ni märker lever vi ett rätt så tråkitgt liv, så saker gör en glad helatiden som att man helt plötsligt förstår på frågor man ställer, något jag inte gjorde förr! men ja, det går frammåt, kan fler tecken och förstår mkt mer men är fortfarande rätt så dålig på att prata så det är som det jag mest behöver öva på antar jag, men kan iaf presentera mig själv nu ^^ de ni!

nu är det äntligen helg, och allt ser redan väldigt mkt annars ut än det vanligtvis brukar göra...när vi slutade skolan for vi nämligen till Nordica och for och åt på ett nytt ställe! och sen for vi hem och städade hela lägenheten! och så köpte vi glass också som vi sitter och äter just nu! snart ska vi göra oss i ordning för kvällen, sen ska vi fara och fixa våra naglar och sen äta på den såkallade "paralellgatan" och efter ett besök på sunnybar ska vi fara och dansa ^^ får se vars vi far dock, only time will tell^^ i en stad på 7 miljoner finns det en hel del klubbar ska ni se:P

och hör och häpna, vi är faktiskt lediga i en vecka nu!!!! OCH, vi har typ ingen läxa! score!!!! så vi ska fara tlll Chengdu, Sichuan, China en annan provins alltså, längtar ^^ och vara där i ca 3 dagar, sen får vi se om vi far till Dali efteråt eller om vi letar reda på ett gym och chillar i Kunming ist. vi tänker som känna efter hur det känns när vi kommit tillbaka från Chengdu :)

men nu har jag inget mer att berätta, kan ju berätta om min resa när jag kommer tillbaka, men nu säger jag 再见 vi hörs, ta hand om er, puss!

(och som svar på mammas kommentar så smakar chokladbrödet inte som i Frankrike,men riktigt gott ändå!)

Kommentarer
Postat av: mamma Maria

Ha så kul på lovet! Det verkar som om du behöver träna på svenska också! Men bättre att stava fel än att inte skriva alls :)

Kram mamma

2011-10-02 @ 11:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0