20110911

För att mamma är tjatig och jobbig så lägger jag väl upp bilderna på lägenheten då ^^

här har ni iaf vårat kontor/sminkrum

Vårat vardagsrum (där vi spenderar majorieten av våran tid)

våran otroligt llilla toa. det är nog det enda jag inte älskar med lägenheten, för som ni ser har vi nte en dusch utan man står som bara mitt i badrummet vilket resulterar i att allt blir väldigt...blött...menmen kan man ju leva med

och så har vi ju då köket! som är jättestort men används aldrig för man blir lätt lat när det kostar 10-20 kr att äta ute :]



Sen har vi "hallen"

så kan ni se vars tiger och vars alla våra halsband bor ^^
Och här är då saras rum

och här är mitt rum

och tvättstugan



men dom här bilderna är tagna samma dag vi flyttade in så det är som mer hemtrevligt nu, ex ligger det en massa kuddar och filtar i tvättstudan i fönstret så där kan man sitta och läsa eller nått om man känner för det ^^

jamen ja, där har ni det, vårat hem. vi trivs som bra här, det är som fint :)

sen när jag ändå är inne på ett bildblogginlägg så kan jag ju lägga upp lite andra bilder också! :D
Tiger!!! fast han kallas mest baby här hos oss.


i kina är det helt okej att ta med sina 5åriga döttrar till en bar och sen ignorera dom hela kvällen. vi tyckte det var mindre okej så sara gick och dansade med dom istället.

världens finaste Wishkey, och ja, hon heter det på riktigt^^ hon kommer från Singapore 

hahahahahaha ja, wishkey och sara^^

sky indigo, tydligen också kallad "korn"....kan inte hans thailändska namn dock

TITANIC!

VAN! och hans brud jag aldrig kommer ihåg namnet på :)

啊权! och jag om det var nån som inte såg det

Yokki! hennes pojkvän (fast det är inte hennes pojkvän men alla vet att det egentligen är det) ser ut exakt som Jonghyun i Shinee, kan lägga upp en bild för er som inte vet hur han ser ut,
han ser ut såhär, och Yokkis pojke är helt seriöst en exakt kopia


Aja nu ska jag göra mig klar och sen far vi och äter och efter det blir det party ;D vi är nämligen lediga imorn eftersom det är The Moon Festival, så vi har fått massa mooncakes och frukt vi ska äta imorn, tyvärr kan vi inte fira det på riktigt eftersom det är en familjehögtid, meeeeeeeeeeeen vi får göra det bästa av situationen, hoppas på fint väder så man kan se fullmånen :)

( mooncakes är btw typ...en bulle fast med saker i. blandannat typ skinka eller blommor eller nått, åt en med skinka på lektionen i fredags...den söta bullen med salta innehållet var inte riktigt en hit enligen mig, hoppas på att dom vi fick av Holly är aningens bättre kanske ;) dom kom i en väldigt fin låda om inte annat!)

jaja jag ska som sagt gå nu så ta hand om er! puss!


Kommentarer
Postat av: mamma Maria

Fort var det gjort, eller hur?! Lägenheten är ju mycket fräsch och den ser ut att vara lättstädad. Ta det lugnt ikväll och ta hand om varandra.

Kramar

2011-09-11 @ 14:12:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0