20110924

Nu var det tänkt att jag skulle ha ett bildinlägg!
men ikket för nån snodde min kamera igår 


vi hade party här hemma och bjöd väl in lite för mkt människor,
tror jag vet vem det kan ha varit dock,
eftersom de flesta som var där är våra nära vänner och sen bjöd vi några vi itne riktigt känner så det är nog nån av dom...men aah, det suger ju, men kunde varit värre, en glasskiva gick även sönder och ett glas, sånt är ju dock inte så dyrt här i kina så det spelar ingen roll, men våran tvättmasskin gick ev kanske sönder så måste ringa våran mentor imorn och säga "den ba sluta fungera:O" aja, meteriella grejjer går ju alltid att ersätta!

vi har iaf en grymt trevlig fest och efter det for vi till Kundu och dansade, och det var jätteroligt eftersom sara på riktigt gjorde en sån här


vi stod uppe på en "scen" och dansade när plötsligt hon låg på marken,
men hon ställde sig upp och fortsatte dansa,
lite senare stod hon på en annan scen och sen poff...så låg hon på golvet igen!
då gav hon upp dans för kvällen och satte sig vid bordet istället
idag hade hon väldigt ont tydligen,
jag tyckte det var lite roligt 

okej hade ingen bra gif...sorry

men jaa, derek är här! och har bott här i 3 dagar eftersom han är för lat för att flytta sina saker från oss till sin studentlägenhet :P som förövrigt ligger på sjunde våningen utan hiss, så blir inte av att hälsa på hos honom!!

utöver det har det inte hänt så mkt, vi har gått skola, lärt oss lite, och vi har sett en massa film, och sen party igår då, justja och vi köpte ett ljudsystem! för hela hundra kronor ^^ ibland älskar jag verkligen kina^^

ikväll ska vi träffa massa vänner på ett ställe som ligger just brevid hostellet där jag bodde förra gången, vi har skjutit upp det alldelens för länge! så ikväll blir det av! och annars ska vi chilla och se massa film i helgen innan en ny vecka av kinesiska börjar igen


...våran tvättmasskin låter verkligen inte bra ....menmen, finns ju inget att göra åt det nu, bara att ta tag i det och hoppas på att vi inte kommer måsta betala, nu ska jag gå och äta chokladbröd från det franska kaféet, ta hand om er, puss!


Kommentarer
Postat av: Grabb3

Ledsen gumman, verkligen! Fixar skype dirr på min dator! Ska försöka vara inne i mårrn, så vi kan prata, lovar:) Kommer ändå ha så mkt träningsvärk så kommer inte orka att röra på mig! Saknar dig med! Puss.

2011-09-24 @ 23:12:04
URL: http://lilltjoosan.blogg.se/
Postat av: mamma Maria

Fått tillbaka kameran än? Kommer ni att försöka att hitta en gymlokal nu i veckan? Träna är bra för kropp och själ! Pain au chocolad i Kunmin?!Vilken metropol! Smakar det som Paris?

Må så gott!

Kramar mamma

2011-09-26 @ 17:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0