20110908

Bildinlägget jag lovade!




denna man var och sjöng på SOHO förra helgen, han är tydligen värsta känd, han var faktiskt riktigt bra och grymt trevlig, satt och drack med honom efteråt, så aah, han var duktig iaf, kommer dock inte ihåg vad han heter tyvärr, annars hade jag länkat en video eller nått....sorry, ni får helt enkelt lita på mig när jag säger att han var bra :)



jag älskar att bilar i kina har sånna här märken på sina bilar ^^ grymt underhållande ^^



vi var tvungen betala 5 månaders hyra i förväg i kontanter..så såhär ser 16000 ut om nån undrar ^^





Så här skriver man under kontrakt i kina, lite lol tyckte vi men jaa, finns ju så många med samma namn här så det kanske är smart, vi tyckte det var väldigt underhållande iaf ^^



vårat rumsbord ^^ fint va

hade visst inte så mkt bilder, förlåt, ska bättra mig ^^

idag har jag iaf varit och ätit lunch och fikat med en tjej i klassen, jättemysigt, hur gullig som helst är hon, 22 år från holland, jobabr som modell och barnvakt här i kunming, tyvärr stannar hon bara 5 månader till men men. vi har som trevligt iaf :)

börjar som lära mig mer och mer men det är fortfarande helt sjukt svårt, får hoppas på att det blir lättare snart :]

nu blir det en chillkväll hemma så lär inte h något intressant att dokumentera ^^ ta hand om er, puss!

Kommentarer
Postat av: Grabbe

Haha, jättefint att du kan fråga mig: Du upptagen kod? Han Ju svårt, är du? Men det säger inte mig så jättemycket^^ Jätteduktigt att du kan en del kinesiska redan dock!:D Johan har tydligen skype så ska fixa något konto idag eller så, vet dock inte riktigt hur jag gör det eller så, men kan göra ett försök så får Johan hjälpa mig annars;) saknar dig! puss

2011-09-08 @ 10:34:54
URL: http://lilltjoosan.blogg.se/
Postat av: mamma Maria

Alltid lika trevligt med bilder! Hoppas att din förkylning är bättre så se till att sköta om dig. Jag tror att det blir jobbigt att ta igen om man missar lektioner. Vi hörs snart

Kramar

2011-09-08 @ 17:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0