20120611

Halloj på er!

så sen jag sist skrev så har jag alltså tagit mina slutprov och klarat dom allihop, under min tid här och de 12 proven så har jag aldrig fått under 78 poäng så känner mig som stolt, de flesta prov har tom legat på 90 (av 100 då alltså)

så ja, har ett fint diplom och massa fritid, nu gör jag dock inte så mkt tyvärr, borde gymma men orkar om aldrg ta mig iväg, och så regnar det jämnt så känner som ingen lust, och eftersom min flicka ska öppna en bar om några veckor så är hon ju smått upptagen på dagarna så sitter mest och ser film to be honest ^^ men det gör inte mig så mkt, film är mysigt när det regnar :)

annars så ska jag t korea den 18e och hälsa på världens bästa amanda (taggar inför det!!) och när jag kommer hem ska ev dabao köpa en valp som ska bo hos oss fram till att vi flyttar ( känner mig sjukt taggad inför det också) jag menar vem älskar inte valpar? får bara hoppas den inte förstör lägenheten allt för mkt ^^

annars är det inte så mkt nytt, dagar kommer och går som vanligt, snart är jag hemma....tammy for och reste igår så hon blir borta juni ut. så nu har jag en vecka kvar i kunming, sen en vecka i seoul, sen en vecka när varken tammy eller sara är hemma, och sen en vanlig vecka och sen flyttaveckan och den kommer ju kanske inte vara roligast.....så en månad ganska exakt...sen den 14e klockan 5 på morgonen beger vi oss till flygplatsen, vid lunch spenderar vi två timmar i beijing och sen , vad är det, 12 timmars flyg till stockholm, och då har vi åkt bak i tiden så vi är framme under middagstid lördag den 14, sen ett flyg t luleå där vi blir upphämntade av föräldrar och sen en bilfärd till skellefteå....

tiden går aldeles för fort ibland, saknar skellefteå det gör jag, men inte på det sättet jag vet jag kommer sakna kina, kunming, mina vänner här......hemskheter, näe nu måste jag sluta tänka på tråkiga saker, ska tänka på hur trevligt det ska bli att träffa familjen och få prata svenska istället :) ska sluta blogga nu, vi hörs, puss!

Kommentarer
Postat av: mamma Maria

Tänk vad tiden går! Det blir skönt att ha dig hemma igen och få rå om dig. Jag hoppas att du har kollat att att du får ha hund och att hunden är rumsren så att ni inte åker på böter!

Vi ses snart

Kramar mamma

2012-06-11 @ 20:06:31
Postat av: Grabb3

Ja okej, hur som helst avis ändå !



Haha, flytta till kina och bli biolog? Låter faktiskt awesome ^^ Men vet inte om jag skulle kunna övertala j till något sådant så.. Vi får övertala honom först :)

2012-06-30 @ 12:19:54
URL: http://lilltjoosan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0